Skal du være vores nye udskolingsleder – og viceskoleleder?

Ebeltoft Skole søger viceskoleleder og pædagogisk leder til udskolingen

Tør du investere i relationerne og være nysgerrig på det ukendte?

Så kan du blive vores nye udskolingsleder – og viceskoleleder.

På Ebeltoft Skole skal skoledagen rumme mere plads til fordybelse og samtidigt styrke elevernes lyst til at lære endnu mere. Relevans og mening skal være nøgleord i elevernes skolehverdag.
Udskolingen dækker 6.-9.klasse (og indskolingen 0.-5.kl.). Som leder for udskolingen skal du have lyst til at stå i spidsen for både lærerne og eleverne i udskolingen. De voksne på Ebeltoft Skole er optagede af elevernes læring og dannelse og skaber gode rammer for trygge læringsfællesskaber. Som udskolingsleder er du synlig for alle rundt om eleverne, og forældrene skal du se som en væsentlig ressource og samarbejdspartner. Der er mange typer samarbejdspartnere på Ebeltoft Skole, så du skal have lyst til at have mange bolde i luften og være i stand til at gribe (de fleste).

Vi har et ressource orienteret børnesyn, og samtidig er vi i gang med at indkredse, hvordan vi opstiller klare rammer og udstikker tydelige retningslinjer for at kunne skabe tryghed i læringsmiljøerne. Vi arbejder ud fra forståelsen i professionelle læringsfællesskaber.
Kan du se dig ind i dette, har du nu muligheden for at søge stillingen med tiltrædelse pr. 1. juni 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Se hele stillingsopslaget her

Pædagogisk leder til Ebeltoft Skole - Syddjurs Kommune